Atributy hodnoty pro zákazníka značky Bushman – Bc. Kristýna Schillerová
Bc. Kristýna Schillerová
Diplomová práce
Atributy hodnoty pro zákazníka značky Bushman
Perceived Value Attributes for Customers of Bushman
Anotace:
Tématem diplomové práce jsou Atributy hodnoty pro zákazníka značky Bushman. Práce se zabývá tím, jaké požadavky a tužby zákazník nakupující tuto značku má. Cílem práce je zhodnotit služby obchodů s oblečením a doplňky značky Bushman. Díky dotazníkovému šetření zjistím konkrétní požadavky zákazníků na zlepšení služeb a nabídky obchodů. Diplomová práce je rozdělena do čtyř stěžejních částí. První část …víceAbstract:
The thesis deals with the topic of Perceived Value Attributes for Customers of Bushman and focuses on the requirements and desires of the customers purchasing products of this brand. The aim is to evaluate the services of the shops selling Bushman clothing and accessories. Through the questionnaire survey, I will find out specific customer requirements for the improvement of services and range of products …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Schillerová, Kristýna. Atributy hodnoty pro zákazníka značky Bushman. Liberec, 2017. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Stanovení hodnoty pro zákazníka pro vybranou kategorii chemických produktů
Daniela Kaplanová -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Tvorba hodnoty pro zákazníky ve vybraném podniku
Klára Hanzlíková -
Hodnota pro zákazníka jako předpoklad dosažení konkurenční výhody podniku
Lukáš Holeček