Návrh, realizace a marketingová strategie webové aplikace vybraného geoparku – Bc. Václav Klička
Bc. Václav Klička
Diplomová práce
Návrh, realizace a marketingová strategie webové aplikace vybraného geoparku
Design, implementation, and marketing strategy of a web application of a selected geopark
Anotace:
Diplomová práce se věnuje návrhu a realizaci webových stránek pro Národní geopark Vysočina. Na počátku seznamuje se základními pojmy a následně kriticky analyzuje původní stav webové stránky z pohledu uživatelské zkušenosti a uživatelského rozhraní. Následuje komparativní analýza, která porovnává současná řešení ostatních geoparků. V závěru analytické části jsou definovány požadavky klíčového uživatele …víceAbstract:
The thesis is focused on web design and its implementation for the Vysočina National Geopark. The first part is devoted to the basic concepts and critical analysis of the original website from the perspective of UX and UI. Following part represents a comparative analysis of current solutions in other geoparks. At the end of the analytical part the new solution is defined by key user´s requirements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 11. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6110
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 1. 2020
- Vedoucí: Ing. Martina Pásková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KLIČKA, Václav. \textit{Návrh, realizace a marketingová strategie webové aplikace vybraného geoparku}. Online. Diplomová práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/zemapn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 1. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie při rozvoji marketplace internetové aplikace na nových trzích
David Němec -
Návrh, realizace a marketingová strategie webové aplikace
Denisa Andrlová -
Případová studie marketingové strategie internetové aplikace
Václav Papoušek -
Mobile branded applications (značkové mobilní aplikace) na příkladu konkrétní aplikace
Sára Szmeková -
Marketingová strategie nové mobilní aplikace
Žaneta Stratílková -
Marketingová strategie na trzích služeb a jejich aplikace na zvolenou firmu
Ivana Šindelářová -
Výběr a aplikace vhodné marketingové strategie nového podniku
Jan Kramář -
Analýza a aplikace marketingových strategií značek Zara a Stradivarius na butik Tanyas
Nhung Tran Khanh
Název
Vložil
Vloženo
Práva