Iuliia Smiatkina

Bachelor's thesis

HR marketing ve společnosti JYSK

HR marketing in JYSK company
Abstract:
Základním cílem této bakalářské práce je provést komplexní analýzu HR marketingu ve společnosti JYSK, jako moderního nástroje získávání a udržení zaměstnanců. Práce je rozdělená do dvou části. V teoretické části jsou definovány klíčové pojmy: řízení lidských zdrojů, personální marketing a značka zaměstnavatele. K lepšímu porozumění je personální marketing rozdělen na externí a interní; u každé z forem …more
Abstract:
The basic theme of this bachelor’s work is to make a complex analysis of HR marketing in JYSK company as a modern instrument for recruiting and maintaining employee. The work is divided into two main parts. The theoretical part gives definitions of key terms: HR management, personnel marketing and Employer Brand. For a better understanding, personnel marketing is divided into external and internal …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 9. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2020
  • Supervisor: Marcela Palíšková
  • Reader: David Šmíd

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80370