Posouzení práce s klientskými daty v call centru Teleperformance z bezpečnostního hlediska – Bc. Antonín Spěvák
Bc. Antonín Spěvák
Bachelor's thesis
Posouzení práce s klientskými daty v call centru Teleperformance z bezpečnostního hlediska
Examination of work with client's data in the call center Teleperformance, according to the safety point of view
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na otázku ochrany klientských informací a dat. Předmětem práce je zmapování a pomocí dotazníkového šetření vyhodnocení situace v call centru Teleperformance Česká republika. Získaná data jsou podkladem pro návrh vhodného opatření ke zvýšení bezpečnosti práce s klientskými daty.Abstract:
This bachelor degree project is focusing on client information and data protection. The topic of the project is a survey and evaluation, with a help of research questionnaire, in the call center Teleperformance in the Czech Republic. Collected data are the basis for a proposal of appropriate steps towards client's data security increase.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Daniel Salava, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SPĚVÁK, Antonín. \textit{Posouzení práce s klientskými daty v call centru Teleperformance z bezpečnostního hlediska}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Transport Engineering. 2014. Available from: https://theses.cz/id/zf09dl/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Spěvák, Antonín. Posouzení práce s klientskými daty v call centru Teleperformance z bezpečnostního hlediska. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringBachelor programme / field:
Transport Technology and Communications / Management, Marketing and Logistics in Communications
Theses on a related topic
-
Výběr informačního systému pro Call Centrum ve veřejné správě
Lukáš Cejpek -
Call centrum jako součást podpory klienta
Adéla Jílková