Bc. Antonín Spěvák

Bachelor's thesis

Posouzení práce s klientskými daty v call centru Teleperformance z bezpečnostního hlediska

Examination of work with client's data in the call center Teleperformance, according to the safety point of view
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na otázku ochrany klientských informací a dat. Předmětem práce je zmapování a pomocí dotazníkového šetření vyhodnocení situace v call centru Teleperformance Česká republika. Získaná data jsou podkladem pro návrh vhodného opatření ke zvýšení bezpečnosti práce s klientskými daty.
Abstract:
This bachelor degree project is focusing on client information and data protection. The topic of the project is a survey and evaluation, with a help of research questionnaire, in the call center Teleperformance in the Czech Republic. Collected data are the basis for a proposal of appropriate steps towards client's data security increase.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Daniel Salava, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Spěvák, Antonín. Posouzení práce s klientskými daty v call centru Teleperformance z bezpečnostního hlediska. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

University of Pardubice

Faculty of Transport Engineering

Bachelor programme / field:
Transport Technology and Communications / Management, Marketing and Logistics in Communications

Theses on a related topic