Analýza potenciálu produktu Hot Cider Mix společnosti Pivovar ZUBR a. s. – Tomáš Klein
Tomáš Klein
Bakalářská práce
Analýza potenciálu produktu Hot Cider Mix společnosti Pivovar ZUBR a. s.
The Analysis of the Potential of the Pivovar ZUBR a. s. Company's Hot Cider Mix Product
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat potenciál nápoje Hot Cider Mix společnosti Pivovar ZUBR a. s. a navrhnout doporučení pro zvýšení poptávky po tomto produktu. V první části práce jsou zpracována teoretická východiska tématu, zaměřená na poznatky týkající se pivovarnictví v České republice včetně nastupujících trendů, marketingové plánování a příslušných analýz nutných pro získání dat k zhodnocení …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the potential of tipple called Hot Cider Mix of company Pivovar ZUBR a. s. and propose recommendations for increasing demand for this product. In the first part , the theoretical background, focusing on knowledge of brewing in the Czech Republic, including emerging trends, marketing planning and appropriate analyzes necessary for obtaining the data for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Klein, Tomáš. Analýza potenciálu produktu Hot Cider Mix společnosti Pivovar ZUBR a. s.. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně
Jan Brichta -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova