Výzkum spokojenosti zákazníků sportovního centra VRŠA – Duc Viet Hoang
Duc Viet Hoang
Bachelor's thesis
Výzkum spokojenosti zákazníků sportovního centra VRŠA
Research of the customer satisfaction in sport center VRŠA
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zjistit pomocí analýzy, s jakým aspektem byli zákazníci nejvíce spokojeni a který aspekt měl největší závislost na celkovou spokojenost hráčů sportovního centra VRŠA. Bylo využito dotazníkové šetření obsahující 13 otázek. Hráči mohli své odpovědi vložit do zařízení (telefon, tablet), nebo využít dotazník v tištěné formě. Výběr respondentů proběhl pomocí metody systematického …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyze with what aspect the customers were most satisfied and which aspect had the greatest dependence on the overall satisfaction of the customers of the sport center VRŠA. A questionnaire survey with 13 questions was used. Custumers could put their answers on the divice (phone, tablet) or record them in a paperback questionnaire. The selection of respondents …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77205
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2019
- Supervisor: Radek Tahal
- Reader: Václav Stříteský
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77205
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníků s úrovní nabízených služeb fitness centra Tornádo Sport
Michaela HUMLOVÁ -
Analýza spokojenosti zákazníků v sport a wellness centrum Omega
Matěj SEDLÁČEK -
Spokojenost zákazníků fitness centra Colliery Crossfit Ostrava.
Patrik POHLI -
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu a vývoje produktu ICT
Anna Šestáková -
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu produktu
Jakub Janíček -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková