Nikola Černá
Bachelor's thesis
Marketingový mix vybraného podniku
Marketing mix in a chosen company
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix Bohemia Apple, družstvo. Popisuje a hodnotí nástroje marketingového mixu a zjišťuje jaký mají vliv na zákazníky. V první (teoretické) části jsou popsána základní teoretická východiska jednotlivých nástrojů marketingového mixu – produkt, cena, distribuce, propagace, ale také je zde popsáno základní shrnutí marketingového výzkumu. Druhá (praktická …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the marketing mix of Bohemia Apple, a cooperative. It describes and evaluates the marketing mix tools and determines how they affect customers. The first (theoretical) part describes the basic theoretical background of the different marketing mix tools - product, price, distribution, promotion, but also a basic summary of marketing research is described. The second …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 3. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 17. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Jiří Čerkasov
- Reader: Tereza Šímová, Ing.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Hodnocení kvality života žen v období souvisejícím s menopauzou - využití elektronické formy nástroje MRS na webových stránkách zaměřených na menopauzu
Tereza Havlíková -
Marketingový výzkum - online dotazování vs. osobní dotazování
Kateřina Čejková -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum pro Stolní tenis a Hravý bar
Barbora Blechová -
Marketingový výzkum spokojenosti zaměstnanců dané společnosti
Yulia Ermakova -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty dané společnosti
Martin Král -
Marketingový výzkum preferencí využití nerostných surovin při výstavbě obytných domů
Veronika Bartoňová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty dané společnosti
Lukáš Rataj
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights