Nikola Černá
Bakalářská práce
Marketingový mix vybraného podniku
Marketing mix in a chosen company
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix Bohemia Apple, družstvo. Popisuje a hodnotí nástroje marketingového mixu a zjišťuje jaký mají vliv na zákazníky. V první (teoretické) části jsou popsána základní teoretická východiska jednotlivých nástrojů marketingového mixu – produkt, cena, distribuce, propagace, ale také je zde popsáno základní shrnutí marketingového výzkumu. Druhá (praktická …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the marketing mix of Bohemia Apple, a cooperative. It describes and evaluates the marketing mix tools and determines how they affect customers. The first (theoretical) part describes the basic theoretical background of the different marketing mix tools - product, price, distribution, promotion, but also a basic summary of marketing research is described. The second …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Jiří Čerkasov
- Oponent: Tereza Šímová, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení kvality života žen v období souvisejícím s menopauzou - využití elektronické formy nástroje MRS na webových stránkách zaměřených na menopauzu
Tereza Havlíková -
Marketingový výzkum - online dotazování vs. osobní dotazování
Kateřina Čejková -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum pro Stolní tenis a Hravý bar
Barbora Blechová -
Marketingový výzkum spokojenosti zaměstnanců dané společnosti
Yulia Ermakova -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty dané společnosti
Martin Král -
Marketingový výzkum preferencí využití nerostných surovin při výstavbě obytných domů
Veronika Bartoňová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty dané společnosti
Lukáš Rataj
Název
Vložil
Vloženo
Práva