Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy – Bc. Alžběta Kubová
Bc. Alžběta Kubová
Bachelor's thesis
Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
The utilization of marketing for increasing of competitiveness of a company
Abstract:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá využitím marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti konkrétní firmy, která je pro účely práce označována jako Nástroje s r.o. Cílem práce je povést na základě zpracování teoretických východisek problematiky marketingu a jeho využití pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy analýzu uplatňování marketingu ve zkoumané firmě a navrhnout opatření pro budoucí efektivnější …moreAbstract:
Presented bachelor thesis deals with the use of marketing to increase the competitiveness of a particular company, which is referred to as Tools s r.o. The aim of this thesis is, based on the processing of the theoretical resorts of marketing and its use as a tool of competitive ability, to analyze the application of marketing in the company Tools s r.o. and propose measures for the future more effective …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2020
Identifier:
https://is.sting.cz/th/he708/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2020
- Supervisor: doc. Mgr. Ing. Renáta Ježková, Ph.D.
- Reader: Ing. Jitka Sládková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STINGSTING ACADEMY
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and management of small and medium-sized enterprises
Theses on a related topic
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová