Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy – Bc. Alžběta Kubová
Bc. Alžběta Kubová
Bakalářská práce
Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
The utilization of marketing for increasing of competitiveness of a company
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá využitím marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti konkrétní firmy, která je pro účely práce označována jako Nástroje s r.o. Cílem práce je povést na základě zpracování teoretických východisek problematiky marketingu a jeho využití pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy analýzu uplatňování marketingu ve zkoumané firmě a navrhnout opatření pro budoucí efektivnější …víceAbstract:
Presented bachelor thesis deals with the use of marketing to increase the competitiveness of a particular company, which is referred to as Tools s r.o. The aim of this thesis is, based on the processing of the theoretical resorts of marketing and its use as a tool of competitive ability, to analyze the application of marketing in the company Tools s r.o. and propose measures for the future more effective …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/he708/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Renáta Ježková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jitka Sládková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STINGAKADEMIE STING
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová