Helena Chocholoušková

Diplomová práce

Žáci, média a možnosti mediální výchovy na ZŠ

Pupils, the media and possibilities of media education in primary schools
Anotace:
Diplomová práce je věnována možnostem mediální výchovy na 2. stupni ZŠ. Média jsou posuzována jako zdroje informací, zábavy, vzdělávání a naplňování volného času. Práce pojednává o využívání klasických médií až po současné možnosti dané technologickým pokrokem (zejména vliv sociálních sítí, youtubering atd). V praktické části jsou zkoumány prostřednictvím dotazníků a polostrukturovaných rozhovorů zkušenosti …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2019
Identifikátor: http://evskp.uhk.cz/eM6001

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2019
  • Vedoucí: doc. PhDr. Pavel Vacek, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Barbara Pospíšilová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 14. 9. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové

Univerzita Hradec Králové

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - německý jazyk, Učitelství pro 2. stupeň základních škol - etická výchova

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses zg1lqx zg1lqx/4
14. 9. 2019
Složky
Soubory
Kohout, J.
11. 10. 2019
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.