Vývoj konkurenceschopnosti ČR a vybraných zemí CEE v letech 2019-2029: jak se udržet v čele – Michael Tománek
Michael Tománek
Diplomová práce
Vývoj konkurenceschopnosti ČR a vybraných zemí CEE v letech 2019-2029: jak se udržet v čele
Development of the competitiveness of the Czech Republic and selected CEE countries in the years 2019-2029: how to stay ahead
Anotace:
Tato práce se zabývá tématem konkurenceschopnosti v České republice a porovnává její postavení vůči vybraným státům CEE (Slovenska, Polska, Rumunska a Maďarska) s ohledem na důsledky koronavirové krize. Cílem práce je formulovat strategická hospodářsko-politická doporučení pro udržení konkurenceschopnosti na základě vlastní predikce budoucího vývoje konkurenceschopnosti ČR a zmíněných zemí v letech …víceAbstract:
The main topic of this thesis is the competitiveness of the Czech Republic in comparison with the selected CEE countries (Slovak Republic, Poland, Romania and Hungary). It concerns the impact of the current coronavirus crisis. The aim of this thesis is to develop strategic economic and political recommendations in order to maintain the competitiveness of the Czech Republic. It is based on the future …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80812
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 9. 2020
- Vedoucí: Karina Kubelková
- Oponent: Lucia Bartůsková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80812
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Hospodářská politika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza značkové strategie a komunikace podznaček společnosti O2 Czech Republic
Zuzana Brůhová -
Návrh strategie marketingové komunikace pro TIGER STORES CZECH REPUBLIC s.r.o.
Kateřina Šibravová -
Branding in the Czech Republic. Etymology of some business terms with focus on cultural aspects of branding strategy in the Czech Republic.
Natálie KOSTOHRYZOVÁ -
Konkurenční strategie vybraných produktů společnosti Schwan Cosmetics Czech Republic s.r.o.
Miroslava Nová -
Návrh a implementace strategie v tréninkovém a diagnostickém centru HDC Czech Republic
Petr Hlinka -
Projekt zlepšení marketingové komunikační strategie společnosti CCUSA Czech Republic na sezónu 2016/2017
Martin Koňařík -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Konkurenceschopnost České republiky
Anis Habib