PR komunikace Českého domu během Olimpijských her v Londýně 2012 – Libuše Bruncvíková
Libuše Bruncvíková
Master's thesis
PR komunikace Českého domu během Olimpijských her v Londýně 2012
PR communication of the Czech house during the Olympic games in London 2012
Abstract:
Cílem této práce je zhodnotit public relations activity Českého domu během Olympijských her v Londýně. Hodnocení se bude zaměřovat na zahraniční media, převážně Britská media. Práce by měla definovat nejenom úspěšné methody public relations komunikaci, ale také by měla odhalit nedostatky, které by se pro příští olympijské akce mohly vylepšit. V první části autor představuje téma práce a vysvětluje …moreAbstract:
The goal of this thesis is to evaluate the effectiveness of public relations activities of the Czech House during Olympic Games in London. This evaluation will focus on foreign media foremost the British one. It should also define not only successful methods of PR communication but also discover space for improvement in regards to future Olympic events. In the first part of the thesis, the author introduces …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 11. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/62086
Thesis defence
- Date of defence: 18. 9. 2013
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Stanislav Richter
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/62086
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň
Jana Wiesnerová -
Měření efektivnosti Public Relations aktivit na českém trhu
Zuzana Stará -
Metody a nástroje měření a řízení výkonnosti podniku
Lucie KOLÁŘOVÁ -
Metody a nástroje měření a řízení výkonnosti podniku a jejich využití v podnikové praxi
Lucie VALEŠOVÁ -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák