Optimalizace kamery ve 3d scéně – Bc. Roman SZABLATURA
Bc. Roman SZABLATURA
Bakalářská práce
Optimalizace kamery ve 3d scéně
Camera optimalization inside 3D scene
Anotace:
Práce pojednává o způsobu zajištění plynulého pohybu kamery po křivce napříč 3D scénou pomocí nativního jazyka MEL, který je součástí animačního software Maya.Abstract:
Thesis discusses how to ensure a smooth camera motion along a curve across the 3D scene using the native language of the MEL, which is part of the animation software Maya.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 7. 2010
Zveřejnit od: 12. 7. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 8. 2010
- Vedoucí: Ing. David Bražina, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SZABLATURA, Roman. Optimalizace kamery ve 3d scéně. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.7.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 7. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Succession Plan in a Family Business
Mel Loetscher -
Mel Gibson as Braveheart: reality or fiction?
Petra JANUSOVÁ -
Orchestr Thada Jonese a Mela Lewise - stylová analýza
Jiří Kotača -
Interpretační koncept Mela Lewise a jeho aplikace v bigbandovém hraní
Petr Maceček -
Co byl měl vědět nutriční terapeut o vaskulární dysfunkci
Pavla Kováčová