Bc. Roman SZABLATURA

Bakalářská práce

Optimalizace kamery ve 3d scéně

Camera optimalization inside 3D scene
Anotace:
Práce pojednává o způsobu zajištění plynulého pohybu kamery po křivce napříč 3D scénou pomocí nativního jazyka MEL, který je součástí animačního software Maya.
Abstract:
Thesis discusses how to ensure a smooth camera motion along a curve across the 3D scene using the native language of the MEL, which is part of the animation software Maya.
 

Klíčová slova

MEL kamera křivka scéna
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 7. 2010
Zveřejnit od: 12. 7. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 8. 2010
  • Vedoucí: Ing. David Bražina, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SZABLATURA, Roman. Optimalizace kamery ve 3d scéně. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.7.2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 12. 7. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Přírodovědecká fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika