Ing. Jan Bernard

Diplomová práce

Marketingový mix

Marketing mix
Anotace:
ANOTACE Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem, neboť marketingový mix patří mezi klíčové pojmy marketingu. Marketingový mix lze charakterizovat jako soubor taktických marketingových nástrojů – výrobkové, cenové, distribuční a komunikační politiky, které podniku umožňují upravit nabídku podle potřeb zákazníků na cílovém trhu. Aby byl marketingový mix účinný měl by vhodně kombinovat všechny své …více
Abstract:
SUMMARY Dissertation work concerns marketing mix, because the marketing mix belongs among key concepts of marketing. The marketing mix can be defined as set of tactical marketing instruments – product, price, distribution and communication policy, that enables the enterprise to adapt its offer according to needs of customers on target market. For being effective, it should combine appropriately all …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 1. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 2. 2008
  • Vedoucí: Ing. Roman Storch, CSc.
  • Oponent: Ing. Petr Vaškovic

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance