Analýza propagace cestovních kanceláří – Anna Paulišová
Anna Paulišová
Bakalářská práce
Analýza propagace cestovních kanceláří
Anotace:
Práce se zabývá propagací cestovních kanceláří. Jejím úkolem je jednak zmapovat propagační strategie a prostředky využívané ze strany cestovních kanceláří, zejména v českém prostředí. Dále si klade za cíl vypíchnout jednotlivá specifika propagace u různých typů cestovních kanceláří a vysvětlit jejich rozdíly. Bakalářská práce obsahuje jak část teoretickou, tak i část praktickou, jejímž prostřednictvím …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/3279
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2007
- Vedoucí: Zdenka Petrů
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/3279
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.