Anna Paulišová

Bakalářská práce

Analýza propagace cestovních kanceláří

Anotace:
Práce se zabývá propagací cestovních kanceláří. Jejím úkolem je jednak zmapovat propagační strategie a prostředky využívané ze strany cestovních kanceláří, zejména v českém prostředí. Dále si klade za cíl vypíchnout jednotlivá specifika propagace u různých typů cestovních kanceláří a vysvětlit jejich rozdíly. Bakalářská práce obsahuje jak část teoretickou, tak i část praktickou, jejímž prostřednictvím …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2007
  • Vedoucí: Zdenka Petrů

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/3279

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.