Organizace Greenpeace a její přístup k řešení problému plastů v oceánech – Zuzana Šubrtová
Zuzana Šubrtová
Bakalářská práce
Organizace Greenpeace a její přístup k řešení problému plastů v oceánech
Greenpeace and its approach to the problem of plastics in the oceans
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o neziskové organizaci Greenpeace a jejím přístupu k problematice plastového znečištění. Cílem této práce je tedy zmapovat, jakým způsobem organizace přistupuje k problému plastů v oceánech a jak komunikuje tento problém v průběhu let 2019-2021. V teoretické části je vymezen pojem neziskový sektor a nadnárodní neziskové organizace, včetně tech, zabývajících se enviromentálními …víceAbstract:
This bachelor thesis discusses the non-profit organization Greenpeace and its approach to the issue of plastic pollution. Thus, the aim of this thesis is to map how the organisation approaches the problem of plastic in the oceans and how it communicates this problem during the years 2019-2021. The theoretical part defines the concept of the non-profit sector and transnational non-profit organisations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85849
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2022
- Vedoucí: Petr Vymětal
- Oponent: Jan Švec
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85849
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní studia - diplomacie
Práce na příbuzné téma
-
Media perception of companies’ CSR initiatives: Exemplary case of adidas x Parley for the Oceans
Kathrin Weber -
Rekvalifikace a školení v oboru zpracování plastů se zaměřením na technologii vstřikování
Josef Studnař -
Využití moderních metod strategického řízení v organizaci veřejného sektoru
Marie WYRWOLOVÁ -
Výroční zpráva neziskové organizace - srovnání Greenpeace ČR a Greenpeace Int.
Martina Strečanská -
Systémová analýza Greenpeace
Yuliya Dzemidovich -
Marketingová strategie neziskové organizace Greenpeace
Hana Nguyenová -
Kampaně společnosti Greenpeace komunikující problematiku jednorázových plastů
Karolína Sehnalová -
Strategy of Greenpeace in Influencing International Environmental Policies: Ocean Protection Case
Laura Ďorďová