Dopady e-commerce na maloobchody v České republice – Richard Jelínek
Richard Jelínek
Bakalářská práce
Dopady e-commerce na maloobchody v České republice
The impacts of e-commerce on retail stores in the Czech Republic.
Anotace:
Jelínek, R. Dopady e-commerce na maloobchody v České republice. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019.Bakalářská práce se zabývá dopady e-commerce na maloobchodní prodejny v České republice. Cílem práce je zhodnocení českého B2C e-commerce trhu, včetně posouzení dopadů elektronizace obchodních procesů. První část práce je zaměřena vymezení důležitých pojmů, identifikaci faktorů …víceAbstract:
Jelínek, R. The impacts of e-commerce on retail stores in the Czech Republic. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2019.The bachelor thesis deals with the impacts of e-commerce on retail stores in the Czech Republic. The purpose of this thesis is the evaluation of Czech B2C e-commerce market including assessment on the impacts of computerization of business processes. The first part is aimed on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Naděžda Chalupová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti
Práce na příbuzné téma
-
Elektronická komerce pro malé a střední podniky
Jana Šourková -
Nástroj pro asistenci při řízení a analýze projektů elektronické komerce
Adam Ördögh -
ELPOD: Příklady nasazení elektronické komerce s použitím OpenSource řešení
Tomáš Pasičnyk -
Návrh strategie využití elektronické komerce ve firmě Skřička Sportex, s.r.o.
Tomáš PROSECKÝ -
Elektronická kontraktace v praxi
Tereza Sušilová -
Logistický řetězec čínských e-commerce tržištích působící na B2C trhu cílený na český trh
Daniel Wesselý -
Nákupní chování zákazníků na B2C e-commerce trzích
Barbora Vykopalová -
Elektronický obchod na trhu B2C v České republice
Ondřej ŠIK