Noemi ŠKORNOVÁ
Bakalářská práce
Image hotelu SwissHouse
The image of the hotel SwissHouse
Anotace:
Cílem práce je měření image hotelu SwissHouse v Mariánských Lázních . Hotel SwissHouse byl založen v roce 2007 a teprve buduje své postavení na trhu. Image lze přes určité rysy stability a trvalosti ovlivnit, je cestou k vytvoření lepšího povědomí o hotelu Swisshouse. První část práce tvoří teoretická východiska práce se zaměřením na využití marketingu hotelu, je definována image jako vytváření představ …víceAbstract:
The thesis aims at the image of the SwissHouse Hotel measurement. The SwissHouse was founded in 2007 and is still building its market position. Despite certain traits of stability and permanence the image can be influenced, it is a way to create better awareness of the Hotel SwissHouse. The first part of the thesis includes theoretical basis of the thesis focused on the use of hotel marketing, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
41006
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. et Bc. Eliška Klatová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠKORNOVÁ, Noemi. Image hotelu SwissHouse. Cheb, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Analýza využití Oficiální jednotné klasifikace Hotelstars Union v hotelech
Dominik Klapka -
Jednotná klasifikace a kvalita služeb ubytovacích zařízení
Lenka Blahoutová -
Komparace ubytovacích zařízení na základě jednotné klasifikace
Libuše DEKRETOVÁ -
Analýza hotelové klasifikace a Hotelstars Union
Jana Mikulcová -
Hotelová klasifikace a její vliv na úroveň a rozsah ubytovacích služeb v ČR.
Jitka MAGYARICS -
Celosvětová hospodářská krize v roce 2008
Alina Zhdanova -
Zásady správné podoby webových stránek hotelu, porovnání s doporučeními firmy Bookassist
Ksenia Rodyukova -
Analýza internetového marketingu hotelu Friday
Phuong Hoa Nguyen