Noemi ŠKORNOVÁ

Bakalářská práce

Image hotelu SwissHouse

The image of the hotel SwissHouse
Anotace:
Cílem práce je měření image hotelu SwissHouse v Mariánských Lázních . Hotel SwissHouse byl založen v roce 2007 a teprve buduje své postavení na trhu. Image lze přes určité rysy stability a trvalosti ovlivnit, je cestou k vytvoření lepšího povědomí o hotelu Swisshouse. První část práce tvoří teoretická východiska práce se zaměřením na využití marketingu hotelu, je definována image jako vytváření představ …více
Abstract:
The thesis aims at the image of the SwissHouse Hotel measurement. The SwissHouse was founded in 2007 and is still building its market position. Despite certain traits of stability and permanence the image can be influenced, it is a way to create better awareness of the Hotel SwissHouse. The first part of the thesis includes theoretical basis of the thesis focused on the use of hotel marketing, the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor: 41006

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. et Bc. Eliška Klatová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠKORNOVÁ, Noemi. Image hotelu SwissHouse. Cheb, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická