Únik z koluze na trhu s diferenciovaným produktem – Vojtěch Mikolášek
Vojtěch Mikolášek
Bachelor's thesis
Únik z koluze na trhu s diferenciovaným produktem
Escape from collusion on market with differentiated product
Abstract:
Cílem této práce je popsání některých základních faktorů ovlivňujících stabilitu dohody o nekalé spolupráci, neboli také koluzi. Koluze, neboli také nekalá spolupráce vzniká pouze tehdy, pokud existují podmínky vhodné pro její vznik, ale hlavně pokud z ní plyne zisk firmám angažujícím se v této spolupráci. Firmy ovšem nepřestávají analyzovat trh uzavřením dohody. Stále sledují vlastní cíle a jejich …moreAbstract:
The aim of this thesis is to describe few basic elements, which influence stability of a collusion agreement. Collusion can rise only when, there are the right conditions for its existence, but mainly, when there is some profit to be gained by the firms, which are participating in it. However firms do not stop analyzing the market when they agree to the terms of the collusion. They are still watching …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 2. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68260
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2013
- Supervisor: Viktor Chrobok
- Reader: Martina Zouharová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68260
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Kvantitativní metody v ekonomice / Matematické metody v ekonomii
Theses on a related topic
-
Únik z koluze na trhu s diferenciovaným produktem
Vojtěch Mikolášek -
Model duopolu s volbou prodejní ceny a lokace prodejce
Ondřej Melichar -
Cournotův model se střídajícími se tahy
Jan Klíma -
Teorie koalic pro Cournotův model oligopolu
Ivan Eryganov -
Nelineární dynamika Cournotova modelu
Tomáš Zelenka -
Únik z koluze na trhu s diferenciovaným produktem
Vojtěch Mikolášek -
Reklamní strategie v dynamickém duopolu
Lenka Rebendová -
Strategická reklama v duopolu
Jana Reľovská