Únik z koluze na trhu s diferenciovaným produktem – Vojtěch Mikolášek
Vojtěch Mikolášek
Bakalářská práce
Únik z koluze na trhu s diferenciovaným produktem
Escape from collusion on market with differentiated product
Anotace:
Cílem této práce je popsání některých základních faktorů ovlivňujících stabilitu dohody o nekalé spolupráci, neboli také koluzi. Koluze, neboli také nekalá spolupráce vzniká pouze tehdy, pokud existují podmínky vhodné pro její vznik, ale hlavně pokud z ní plyne zisk firmám angažujícím se v této spolupráci. Firmy ovšem nepřestávají analyzovat trh uzavřením dohody. Stále sledují vlastní cíle a jejich …víceAbstract:
The aim of this thesis is to describe few basic elements, which influence stability of a collusion agreement. Collusion can rise only when, there are the right conditions for its existence, but mainly, when there is some profit to be gained by the firms, which are participating in it. However firms do not stop analyzing the market when they agree to the terms of the collusion. They are still watching …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 2. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68260
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
- Vedoucí: Viktor Chrobok
- Oponent: Martina Zouharová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68260
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Matematické metody v ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Únik z koluze na trhu s diferenciovaným produktem
Vojtěch Mikolášek -
Model duopolu s volbou prodejní ceny a lokace prodejce
Ondřej Melichar -
Cournotův model se střídajícími se tahy
Jan Klíma -
Teorie koalic pro Cournotův model oligopolu
Ivan Eryganov -
Nelineární dynamika Cournotova modelu
Tomáš Zelenka -
Reklamní strategie v dynamickém duopolu
Lenka Rebendová -
Strategická reklama v duopolu
Jana Reľovská -
Nelineární dynamika Bertrandova modelu
Petra Kianičková