Bc. Klára Mačenková

Diplomová práce

Marketingová strategie podniku Maplast

Marketing strategy Maplast
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingovou strategii vybraného podniku. V teoretické části jsou popsány základní pojmy marketingu a marketingové nástroje, které jsou použity v další části práce. V praktické části jsou aplikovány marketingové metody a techniky na vybraný podnik. Poslední kapitolou je návrh na zlepšení či názor na konkrétní firmu.
Abstract:
This diploma thesis focuses on the marketing strategy of the selected company. The theoretical part describes the basic concepts of marketing and marketing tools, which are used in the next part of the thesis. In the practical part, marketing methods and techniques are applied to the selected business. The last chapter is a suggestion for improvement or opinion on a particular firm.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
  • Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting