Využití komunitních webů v konkrétní organizaci – Jaroslav JAŠŠO
Jaroslav JAŠŠO
Bachelor's thesis
Využití komunitních webů v konkrétní organizaci
Use of community websites in a specific organization
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou komunitních webů a jejich využití pro firemní marketing. První část práce se věnuje marketingu na Internetu. Je zde popsaná stručná historie Internetu, dále tato část obsahuje vysvětlení, co to je internetový marketing a jaké má výhody. Druhá část se zaobírá komunitními weby, jejich vzniku a představení nejvýznamnějších sociálních sítí v České republice …viacAbstract:
This thesis deals with community websites and their use for business marketing. The first part is devoted to marketing on the Internet. It describes a brief history of the Internet, this section explains what the internet marketing is and its advantages. The second part deals with community websites, their creation and presentation of the most important social networks in Czech Republic. The third …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JAŠŠO, Jaroslav. Využití komunitních webů v konkrétní organizaci. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management