Kamila Ambrošová
Master's thesis
Online marketing vo vybranej firme
Online marketing ve vybrané firmě
Abstract:
Diplomová práce se zabývá online marketingem ve vybrané firmě. Cílem práce bylo určení optimální online marketingové strategie vybrané firmy pro český trh. V teoretické části práce jsou vytyčeny základní elementy, ze kterých online marketing vznikl. Nachází se zde charakteristika tradičního marketingu, marketingového plánu a marketingového mixu, a také srovnání tradičního a online marketingu. Ve druhé …moreAbstract:
The theme of the diploma thesis is online marketing in selected company. The aim of the thesis was to determine the optimal online marketing strategy of the selected company for the Czech market. In the theoretical part of the thesis are defined the basic elements from which the online marketing originated. The chapter contains characteristic of traditional marketing, marketing plan and marketing mix …moreAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá online marketingom vo vybranej firme. Cieľom práce bolo určenie optimálnej online marketingovej stratégie vybranej firmy pre český trh. V teoretickej časti práce sú vytýčené základné elementy, z ktorých online marketing vznikol. Nachádza sa tu charakteristika tradičného marketingu, marketingového plánu a marketingového mixu, a tiež porovnanie tradičného a online marketingu …moreKeywords
online marketing optimalizace pro vyhledávače tradiční marketing placená reklama marketing na sociálních sítích online marketingová strategie
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75341
Thesis defence
- Date of defence: 7. 1. 2019
- Supervisor: Alena Filipová
- Reader: Jiří Zeman
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75341
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
Diana Fašangová -
Zelený marketing na sociálnych sieťach
Korina Kovácsová -
Marketing na sociálnych sieťach
Jakub Ismail -
Marketing na sociálnych médiách so zameraním na cestovný ruch
Barbora Lebedová -
Využitie digitálneho marketingu na sociálnych sieťach
Kamila Repková -
Aktuálne trendy content marketingu na sociálnych sieťach
Veronika Krišicová -
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
Diana Fašangová -
Zelený marketing na sociálnych sieťach
Korina Kovácsová