Ing. Kateřina Tvrzová

Bakalářská práce

Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení měst a obcí

The Role of Marketing Communication in Marketing Management in Cities and Municipalities
Anotace:
Ve své bakalářské práci, která je nazvána Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení měst a obcí, se zaměřuji na využití městského marketingu. Celá práce je rozdělena na několik částí. V první části jsou nejprve řešeny vybrané aspekty související s tématem městského marketingu v teoretické rovině a následně jsou tyto aspekty aplikovány na vybraná města, Královské město Rakovník a Mariánské …více
Abstract:
In this thesis, entitled “The role of marketing communications in marketing management of cities and municipalities”, I focus on the using of city marketing. The entire work is divided into several parts. In the first part I’m addressed some aspects related to the topic of urban marketing theory and consequently , these aspects are applied to selected cities , the Royal City Rakovnik and Marianske …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní