Petr Janečka

Bakalářská práce

Reklama, sponzoring, reprezentace a dary z účetního, daňového a právního pohledu

Advertising, representation, sponsorship and donations from an accounting, tax and legal perspective
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá pojmy reklama, reprezentace, sponzoring a dary, analyzuje je a komparuje z účetního, daňového a právního pohledu, což je také cílem práce. Tento cíl práce se povedlo naplnit jednotlivými kapitoly v teoretické části, kdy první kapitola pojednává o obecných poznámkách k daným pojmům z hlediska jejich působení v právním prostředí mimo účetnictví a daně, další dvě kapitoly …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the concepts of advertising, representation, sponsorship and donations, analyses and compares them from an accounting, tax and legal perspective, which is also the aim of the thesis. This objective of the thesis has been fulfilled by the individual chapters in the theoretical part, where the first chapter deals with general remarks on the concepts in terms of their operation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
  • Vedoucí: Jan Molín
  • Oponent: Vladimír Králíček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/87386