Reklama, sponzoring, reprezentace a dary z účetního, daňového a právního pohledu – Petr Janečka
Petr Janečka
Bakalářská práce
Reklama, sponzoring, reprezentace a dary z účetního, daňového a právního pohledu
Advertising, representation, sponsorship and donations from an accounting, tax and legal perspective
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá pojmy reklama, reprezentace, sponzoring a dary, analyzuje je a komparuje z účetního, daňového a právního pohledu, což je také cílem práce. Tento cíl práce se povedlo naplnit jednotlivými kapitoly v teoretické části, kdy první kapitola pojednává o obecných poznámkách k daným pojmům z hlediska jejich působení v právním prostředí mimo účetnictví a daně, další dvě kapitoly …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the concepts of advertising, representation, sponsorship and donations, analyses and compares them from an accounting, tax and legal perspective, which is also the aim of the thesis. This objective of the thesis has been fulfilled by the individual chapters in the theoretical part, where the first chapter deals with general remarks on the concepts in terms of their operation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87386
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
- Vedoucí: Jan Molín
- Oponent: Vladimír Králíček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87386
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Účetnictví a finanční řízení podniku
Práce na příbuzné téma
-
Nejvyšší správní soud, jeho společenská úloha v době první republiky a jeho odkaz novodobé společnosti
Eva Nečasová -
Reklama a sponzoring v házenkářských klubech v České Republice
Hana Hublová -
Sponzoring a sportovní reklama hokejové soutěže
Ondřej Hudec -
Reklama a sponzoring v profesionálních fotbalových klubech v České republice
Ladislav Derych -
Sportovní reklama a sponzoring v cyklistice
Sebastián Skřivánek -
Sponzorování, reklama a dary
Hynek Fejt -
Dary versus reklama z právního,účetního a daňového hlediska ve vybraném podniku
Veronika Bauerová -
Dary versus reklama z právního,účetního a daňového hlediska ve vybraném podniku
Petra Mikliczová