HERYNKOVÁ, Lenka. \textit{Marketingová strategie při zavádění nového výrobku na trh}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Fakulta biomedicínského inženýrství. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/zhgt8z/.
HERYNKOVÁ, Lenka. <i>Marketingová strategie při zavádění nového výrobku na trh</i>. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Fakulta biomedicínského inženýrství. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/zhgt8z/.
HERYNKOVÁ, Lenka. Marketingová strategie při zavádění nového výrobku na trh. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Fakulta biomedicínského inženýrství. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/zhgt8z/.
@MastersThesis{Herynkova2018thesis,
AUTHOR = "Herynková, Lenka",
TITLE = "Marketingová strategie při zavádění nového výrobku na trh [online]",
YEAR = "2018 [cit. 2024-11-14]",
TYPE = "Diplomová práce",
SCHOOL = "České vysoké učení technické v Praze, Fakulta biomedicínského inženýrstvíPraha",
NOTE = "SUPERVISOR: ",
URL = "https://theses.cz/id/zhgt8z/",
}
@MastersThesis{Herynkova2018thesis,
AUTHOR = {Herynková, Lenka},
TITLE = {Marketingová strategie při zavádění nového výrobku na trh},
YEAR = {2018},
TYPE = {Diplomová práce},
INSTITUTION = {České vysoké učení technické v Praze, Fakulta biomedicínského inženýrství},
LOCATION = {Praha},
SUPERVISOR = {},
URL = {https://theses.cz/id/zhgt8z/},
URL_DATE = {2024-11-14},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Herynková
| jméno = Lenka
| instituce = České vysoké učení technické v Praze, Fakulta biomedicínského inženýrství
| titul = Marketingová strategie při zavádění nového výrobku na trh
| url = https://theses.cz/id/zhgt8z/
| typ práce = Diplomová práce
| vedoucí =
| rok = 2018
| počet stran =
| strany =
| citace = 2024-11-14
| poznámka =
| jazyk =
}}