Tvorba programu komunikace se zákazníkem ve společnosti STOMIX Hodonín s.r.o.a jeho realizace – Ing. Blanka Svobodová
Ing. Blanka Svobodová
Diplomová práce
Tvorba programu komunikace se zákazníkem ve společnosti STOMIX Hodonín s.r.o.a jeho realizace
Creation of Programme for Communication with the Customer at Company STOMIX spol. s. r. o. (a Limited Liability Company) and its Performance
Anotace:
Diplomová práce hodnotí úroveň komunikace se zákazníkem ve společnosti STOMIX Hodonín s.r.o. a jeho realizaci. Na základě analýzy stávající situace navrhuje změny společnosti s cílem vyššího zisku a kvality služeb poskytovaných zákazníkovi.Abstract:
The Diploma Thesis evaluates the level of communication between the customer and the Company STOMIX Hodonín s.r.o. (a Limited Liability Company) and its performance. On the basis of the analysis focusing on the current situation I propose changes to the Company aiming at the achievement of higher profit as well as a higher quality of service provided to the customer.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/bbd04/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2009
- Vedoucí: Ing. Petr Šupler
- Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikace turistické oblasti Toulava na sociálních sítích
Markéta Průchová -
Návrh efektivní marketingové komunikace pro vybraný podnikatelský subjekt
Renata Nečesánková -
Moderní aplikace marketingové komunikace
Nicole Petružálková -
Analýza marketingové komunikace značky Footshop
René Dang -
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marek Bazala -
Komunikace manažera ve vybraném multikulturním podniku
Anastasiia Vakula -
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ