Diagnostické portfolio jako nástroj učitele k rozvoji dítěte – Martina Horáčková
Martina Horáčková
Bachelor's thesis
Diagnostické portfolio jako nástroj učitele k rozvoji dítěte
Diagnostic portfolio as a teacher's tool of child's development
Abstract:
Bakalářská práce má aplikační charakter. Zaměřuje se na fyzický rozvoj dítěte a oblast zdokonalování psychických procesů a funkcí. Teoretická část obsahuje terminologické vymezení pojmů souvisejících s pedagogickou diagnostikou v prostředí mateřské školy. Dále se zabývá diagnostickým portfoliem a jeho obsahem. Popisuje profesní kompetence učitele a to především kompetenci diagnostickou. Praktická část …moreAbstract:
The purpose of this dissertation is to inspect child development in physical terms, as well as improvement of psychological processes and function. This dissertation focuses on application. Theoretical part explains the discourse of pedagogy, key terms and their diagnostics in preschoolers. It studies the diagnostic portfolio and its content. Further, the theoretical part describes professional competences …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Horáčková, Martina. Diagnostické portfolio jako nástroj učitele k rozvoji dítěte. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Pedagogicko-diagnostická kompetence učitele MŠ - význam, úroveň, podpora rozvoje
Anna MACHOVÁ -
Zjišťování úrovně diagnostické kompetence budoucích učitelů tělesné výchovy.
Eva Valkounová -
Rozvoj profesních kompetencí učitele NŠ v Karlovarském kraji se zaměřením na rozvoj diagnostické kompetence
Miluše HORNÁKOVÁ -
Kompetence učitele SŠ v Plzeňském kraji se zaměřením na diagnostickou kompetenci
Olga VOLFOVÁ NAXEROVÁ -
Diagnostické a intervenční kompetence učitele v MŠ ve vztahu k dětským fobiím
Klára HAMŘÍKOVÁ -
Diagnostické a intervenční kompetence učitele v MŠ ve vztahu k dětským fobiím
Klára ZAŤKOVÁ -
Sebereflexe a sebehodnocení diagnostické a intervenční kompetence v práci učitelky mateřské školy speciální
Vladislava KAISEROVÁ -
Diagnostická kompetence a diagnostické metody učitelů základní školy
Martina Klímová