Analýza emocionálních apelů v televizní reklamě – Nikola Dudíková
Nikola Dudíková
Diplomová práce
Analýza emocionálních apelů v televizní reklamě
Analysis of Emotional Appeals in TV Advertising
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou emocionálních apelů v televizní reklamě. Je zkoumáno pět emocionálních apelů a to humor, strach, vřelost, erotika a hudba. V teoretické části jsou uvedeny obecné informace týkající se marketingové komunikace se zaměřením na reklamu a teoretický popis jednotlivých apelů. V další části práce je charakterizován reklamní trh. Dále je proveden průzkum zaměřený na emocionální …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the analysis of emotional appeals in television advertising. It examines five emotional appeals in humor, fear, warmth, sex and music. The theoretical part of my thesis shows general informations related to marketing communications concentrating on advertising and theoretical description of particular appeals. As next there is a survey which was made to concentrate on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/100768
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedoucí: Tereza Navrátilová
- Oponent: Martina Gecíková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Vnímanie emocionálnych apelov v nekomerčnej reklame
Darina Poláčková -
Umenie v reklame
Samuel Ernest Kordoš -
Interkulturní aspekty reklamy - Výzkum v rámci volebních spotů v prezidentské kampani Petra Pavla na generaci Z
Lucie Janíčková -
Rola diverzity a inklúzie v marketingu na príklade LEGO
Viktória Solárová -
Vliv apelů v televizní reklamě na mládež ve věku 15-20 let
Martina Bukovjanová -
Apely v televizní reklamě
Lenka Sedláčková -
Analýza využití barev a emocionálních apelů v televizní reklamě ve vybraných odvětvích
Sabina Šuldová