Bc. Barbora Slováčková

Master's thesis

Aspekte, Kriterien und Prinzipien der Autonomieförderung im Lehrwerk "Studio d" - Lehrwerkanalyse

Aspekts, Criteria and Principles of Encouragement of Self-Regulated learning in the School Book "Studio D"
Abstract:
Annotation: The thesis is dealing with possibilities of promotion and advancement of an autonomous learning of German language with contribution of textbook studio d. The first part concentrates on definition of term autonomous learning and presents criteria of the textbook supporting autonomous learning. Practical part pays attention to detailed analysis of the textbook studio d and gives many concrete …viac
Abstract:
Anotace: Diplomová práce se zabývá možnostmi podpory a rozvoje autonomního učení německého jazyka za přispění učebnice studio d. První část je zaměřena na vymezení pojmu autonomního učení předkládá kriteria učebnice podporující autonomní učení. Praktická část je věnována podrobné analýze učebnice studio d a přináší mnoho konkrétních v učebnici se vyskytujících příkladů podpory autonomního učení.
 
 
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2007
  • Vedúci: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masaryk University

Faculty of Education

Master programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary and Language School Teacher Training in German Language

Práce na příbuzné téma