Aspekte, Kriterien und Prinzipien der Autonomieförderung im Lehrwerk "Studio d" - Lehrwerkanalyse – Bc. Barbora Slováčková
Bc. Barbora Slováčková
Master's thesis
Aspekte, Kriterien und Prinzipien der Autonomieförderung im Lehrwerk "Studio d" - Lehrwerkanalyse
Aspekts, Criteria and Principles of Encouragement of Self-Regulated learning in the School Book "Studio D"
Abstract:
Annotation: The thesis is dealing with possibilities of promotion and advancement of an autonomous learning of German language with contribution of textbook studio d. The first part concentrates on definition of term autonomous learning and presents criteria of the textbook supporting autonomous learning. Practical part pays attention to detailed analysis of the textbook studio d and gives many concrete …viacAbstract:
Anotace: Diplomová práce se zabývá možnostmi podpory a rozvoje autonomního učení německého jazyka za přispění učebnice studio d. První část je zaměřena na vymezení pojmu autonomního učení předkládá kriteria učebnice podporující autonomní učení. Praktická část je věnována podrobné analýze učebnice studio d a přináší mnoho konkrétních v učebnici se vyskytujících příkladů podpory autonomního učení.Kľúčové slová
Schlüsselwörter Autonomes Lernen Autonomiefördernder Lehrwerk Induktives Lernen Interkulturelles Lernen und Vergleich Kognitive Psychologie Konstruktivismus Lernstrategien und Lerntechniken Lerntypen und Lernstile Lehrwerkanalyse Metakognitives Wissen Reflexion über den Lernprozess Selbsttest und Selbstkorrektur Übertragung von Verantwortung Wortschatzsystematisierung
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/e4634/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2007
- Vedúci: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SLOVÁČKOVÁ, Barbora. \textit{Aspekte, Kriterien und Prinzipien der Autonomieförderung im Lehrwerk ''Studio d'' - Lehrwerkanalyse}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/zi6tdk/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary and Language School Teacher Training in German Language