Bc. Sofya Puzhaykina
Bakalářská práce
Media as enterprise
Media as enterprise
Abstract:
In this work is shown the main characteristics of Media from the business point of view and the process of Media operating as an Enterprise in the modern world. Different ways of Media development and influence of Business on it were considered in three different countries: Czech Republic, Germany, and Russia. First of all, it is presented the process of Media evolution in general and in each country …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ijl51/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
- Oponent: M.A. Ondřej Kotouč
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva -
Consumer Society, advertising on video game for smartphones.
Ernesto Triana Delgado -
The influence of printed humorous advertising on gender´s attention, memory, attitude toward advertising and brand. (Casse study: Libya and Czech Republic)
Mohammed Boubaker Mehimed Boubaker -
Influence of marketing and advertising on Food Industry
Anna Tsoy -
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova -
Artificial Intelligence in Digital Advertising: Overview of industry 4.0 features adopted in advertising and their impact on the value chain
Malgorzata Izabela Jablonska -
Advertising on social networks
Fei YUAN -
Social media as an effective instrument for business communication
Petra Krumpholcová