Nadezhda PLYUTENKO
Bakalářská práce
Ruská obchodní etiketa
Russian business etiquette
Abstract:
The Bachelor work "Russian business etiquette" consists of four parts, in which introduces with the rules and norms of business etiquette. This work covers the concept of "communication", its aims, projects, types and particular qualities; considers some types of business relationships and rules of behavior in business. The last part presents the results of sociological survey among students. The main …víceAbstract:
Bakalářská práce "Ruská obchodní etiketa" se skládá ze čtyř častí, které seznamují čtenáře s pravidly a normami obchodní etikety. V práci se popisuje pojem "komunikace", její cíle, úkoly, druhy a zvláštnosti. Jsou zde rozebrány některé druhy obchodních vztahů a pravidla chování v obchodní sféře. V poslední časti jsou uvedeny výsledky sociologického dotazníku, který byl proveden mezi studenty. Hlavním …více
Jazyk práce: ruština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Lilia Nazarenko, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PLYUTENKO, Nadezhda. Ruská obchodní etiketa. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Obchodní ruština
Práce na příbuzné téma
-
Nevidomá zkušenost: disabilita jako asambláž a vztah mezi diskurzem, tělem a zkušeností
Hana Porkertová -
Moderní metody řízení jakosti a spolehlivosti výroby, obchodu a služeb
Petr Píša -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace podniku v mezinárodním prostředí
Anna Nejmanová -
Marketingová komunikace podniku v mezinárodním prostředí
David Svoboda -
Kulturní a obchodní zvláštnosti Japonska a jejich vliv na mezinárodní obchod
Michaela Stromková -
Zvláštnosti obchodního jednání na Ukrajině
Mariya Tarasenko -
Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika Řecka
Jana Fiačanová