Asertivní chování u učitelů prvního stupně – Bc. Helena WEISSOVÁ
Bc. Helena WEISSOVÁ
Bachelor's thesis
Asertivní chování u učitelů prvního stupně
Assertive behavior in first degree teachers
Abstract:
Poznatky o sociální realitě, tedy o institucích, normách, hodnotách, lidech a o vztazích mezi nimi organizují její fungování. Klíč pro integraci dítěte do společnosti a pro jeho přípravu na sociální začlenění. Během posledních dvou desetiletí se tato skutečnost změnila, kdy se důsledkem vlivu sociálních, politických a ekonomických změn, došlo k mnoha rychlým změnám. Škola je jedním z hlavních prostředí …moreAbstract:
Knowledge of social reality, about institutions, norms, values, people and relationships between them, organizes its functioning. The key to integrating the child into society and preparing it for social inclusion. Over the last two decades, this has changed, with many rapid changes resulting from the influence of social, political and economic changes. The school is one of the main environments of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Lucia Lacková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
WEISSOVÁ, Helena. Asertivní chování u učitelů prvního stupně. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Social Pedagogy
Theses on a related topic
-
Asertivita jako součást komunikačních kompetencí pedagoga
Alena Cihlářová -
Asertivní pedagogická komunikace
Dominik JOKL -
Efektivní komunikace s žáky středních škol
Zuzana ONDŘEJKOVÁ -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Učitel výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ a nižším stupni gymnázia jako třídní učitel
Lucie LOSOVÁ -
Videoreflexe jako součást profesní přípravy budoucích učitelů v programu Učitel naživo
Ivo Rozmahel -
Učitel i influencer? Jak učitelé prezentují svou profesi a vlastní identitu na sociální síti TikTok
Klára Tomková -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ