Mexiko- specializovaný produkt cestovní kanceláře- srovnání s běžnou nabídkou CK. – Eliška Lněničková
Eliška Lněničková
Bakalářská práce
Mexiko- specializovaný produkt cestovní kanceláře- srovnání s běžnou nabídkou CK.
Mexico - a Specialized Product of a Travel Agency - a Comparison with the Ordinary Offer of Travel Agencies
Anotace:
Cílem práce je na základě elementárního šetření v modelovém regionu Mexika připravit tématický poznávací zájezd, pro účastníky připravit základní informační materiály a srovnat ceny, program a zaměření s běžně dostupným produkty CK v ČR a zahraničí. Součástí BP bude také komplexní aktuální charakteristika oblasti, kartiografické, grafické a tabelární přehledy o přírodních poměrech, obyvatelstvu, sídlech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.