Využití analyticko-syntetické metody a metody Sfumato při práci s žáky s parciálními poruchami – Lucie ŠROMOVÁ
Lucie ŠROMOVÁ
Bachelor's thesis
Využití analyticko-syntetické metody a metody Sfumato při práci s žáky s parciálními poruchami
Use of the analytical-synthetic method and methods of Sfumato when working with pupils with partial disorders
Anotácia:
Bakalářská práce má dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické částí se čtenář seznámí s informacemi o parciálních poruchách, o jejich typech, diagnostice, počátečním čtení, čtenářské gramotnosti a předčtenářském období. Dále se čtenář dozví o analyticko-syntetické metodě a metodě Sfumato. Praktická část je rozdělena do dvou částí: v první je kvantitativní výzkum, který zjišťuje, kterou metodu …viacAbstract:
The bachelor thesis has two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, which concerns information about disorders, their types, diagnostics, initial reading, reading literacy and pre-reading periods. Furthermore, the reader will learn about the analytical-synthetic method and the Sfumato method. The practical part is divided into two parts: the first is quantitative research, which …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Marie Bízková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠROMOVÁ, Lucie. \textit{Využití analyticko-syntetické metody a metody Sfumato při práci s žáky s parciálními poruchami}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Health and Social Sciences. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/zj38xx/.
Jak správně citovat práci
ŠROMOVÁ, Lucie. Využití analyticko-syntetické metody a metody Sfumato při práci s žáky s parciálními poruchami. Č. Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zdravotně sociální fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of Health and Social SciencesBachelor programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy - Tutorship
Práce na příbuzné téma
-
Vstupní diagnostika pedagoga jako východisko pro reedukaci specifických poruch učení žáků na základní škole
Simona Pokorná -
Diagnostika specifických poruch motorického učení u dětí mladšího školního věku
Anežka KYVÍŘOVÁ -
Pedagogická diagnostika specifických poruch učení u žáků 1. ročníku
Jaroslava GAJDOŠOVÁ -
Neuro-vývojová terapie jako metoda při diagnostice specifických poruch učení
Nikola Slezáková -
Diagnostika a reedukace specifických poruch učení u dětí na 1. stupni ZŠ
Kateřina Mervartová -
Diagnostika a reedukace specifických poruch učení u dětí na 1. stupni ZŠ
Jana Kuldová -
Diagnostika a reedukace specifických poruch učení u dětí na 1. stupni ZŠ
Andrea Jandová -
Výskyt čtenářských nedostatků ve třídách vyučujících metodou analyticko-syntetickou a metodou genetickou
Petra ANDĚLOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva