Communicative strategies of TV commercials for pharmaceutical products – Monika SLÁDKOVÁ
Monika SLÁDKOVÁ
Diplomová práce
Communicative strategies of TV commercials for pharmaceutical products
Communicative strategies of TV commercials for pharmaceutical products
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou komunikačních strategií televizních reklam na farmaceutické produkty. Jelikož jsou analyzovaným materiálem televizní reklamy a jedná se tudíž o materiál multimodální, je v práci analyzován nejen psaný/mluvený text ale i obraz. Cílem této práce je popsat, jaké komunikační prostředky jsou v reklamách použity, za jakým účelem a jak tyto prostředky přispívají k doražení …víceAbstract:
This master thesis focuses on the analysis of communicative strategies of TV commercials for pharmaceutical products. Since the analysed material is comprised of television commercials and can be thus considered a multimodal material, the thesis analyses not only written/spoken text but also images. The aim of this thesis is to describe what means of communication are used in the advertisements, for …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Christopher Hopkinson, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SLÁDKOVÁ, Monika. Communicative strategies of TV commercials for pharmaceutical products. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Překladatelství a tlumočnictví / Angličtina pro překladatelskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of communication strategies in business magazines
Pavla PETERKOVÁ -
We Are Unilever: Researching Corporate Communication Strategies Online
Tereza HAVRLANTOVÁ -
Jazykové prostředky k upoutání pozornosti v současné reklamě
Ondřej CHABR -
Multimodality and Genre Hybridism in Online Advertising of Weight Loss Supplements
Eva Čapková