Monika SLÁDKOVÁ

Diplomová práce

Communicative strategies of TV commercials for pharmaceutical products

Communicative strategies of TV commercials for pharmaceutical products
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou komunikačních strategií televizních reklam na farmaceutické produkty. Jelikož jsou analyzovaným materiálem televizní reklamy a jedná se tudíž o materiál multimodální, je v práci analyzován nejen psaný/mluvený text ale i obraz. Cílem této práce je popsat, jaké komunikační prostředky jsou v reklamách použity, za jakým účelem a jak tyto prostředky přispívají k doražení …více
Abstract:
This master thesis focuses on the analysis of communicative strategies of TV commercials for pharmaceutical products. Since the analysed material is comprised of television commercials and can be thus considered a multimodal material, the thesis analyses not only written/spoken text but also images. The aim of this thesis is to describe what means of communication are used in the advertisements, for …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Christopher Hopkinson, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SLÁDKOVÁ, Monika. Communicative strategies of TV commercials for pharmaceutical products. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Překladatelství a tlumočnictví / Angličtina pro překladatelskou praxi