Rozdílné nároky žáků 1. a 2. stupně ZŠ na osobnost učitele – Mgr. Petra Matějková
Mgr. Petra Matějková
Bakalářská práce
Rozdílné nároky žáků 1. a 2. stupně ZŠ na osobnost učitele
Different Demands of 1st and 2nd Grade Students on Teacher’s Character
Anotace:
Bakalářská práce „Rozdílné nároky žáků prvního a druhého stupně ZŠ na osobnost učitele“ se zabývá klíčovými kompetencemi učitele potřebnými k úspěšnému a efektivnímu řízení edukačního procesu. V teoretické části vysvětluje základní pojmy a zabývá se faktory ovlivňujícími klima třídy. Praktická část je tvořena kvantitativním dotazníkovým výzkumem zaměřeným na to, jak vidí ideálního učitele žáci prvního …víceAbstract:
The bachelor thesis „Different Demands of 1st and 2nd Grade Students on Teacher’s Character “ deals with teacher’s key competences, which are needed to successful and efficient management of the educational process. There are some basic explanations of the terms included in the theoretical part, which also deals with the factors that influence the educational atmosphere. The practical part contains …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xqmpr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2008
- Vedoucí: Mgr. Radek Pospíšil
- Oponent: doc. PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství občanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Strategie zvládání a jejich měření ve vztahu k charakteristikám osobnosti
Jana Hnízdilová -
ADEQUATE USE OF LEISURE TIME AS A PEDAGOGICAL STRATEGY THAT STRENGTHENS CITIZENS 'COMPETENCES IN MIDDLE SCHOOL STUDENTS OF LUIS CARLOS GALAN SARMIENTO SCHOOL COLOMBIA
Ana Carolina LOPEZ BELTRAN -
Rozvoj komunikativní klíčové kompetence ve výuce anglického jazyka
Klára Šlapalová -
Further Education of Teaching Staff
Martin Brandstätter -
Teaching and Developing Teamwork Soft Skills in English lessons
Lenka Čermáková -
The Integration of English Language and Music at Lower Secondary Schools with an Emphasis on the Development of Practical Skills
Marie Stodůlková