Hospitace jako nástroj hodnocení učitele mateřské školy – Bc. Michaela Obstová
Bc. Michaela Obstová
Bachelor's thesis
Hospitace jako nástroj hodnocení učitele mateřské školy
Class Inspection as an Instrument for Preschool Teacher's Evaluation
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá popisem a interpretací názorů učitelů na hospitace v mateřských školách. Cílem teoretické části je vymezení hospitace jako součásti autoevaluačních procesů v mateřských školách. Definuje pojmy evaluace, hodnocení a hospitace. Praktická část popisuje výsledky kvantitativního výzkumu prostřednictvím dotazníku pro učitele mateřských škol s cílem zjistit, jaký význam pro ně hospitace …viacAbstract:
The bachelor thesis describes and interprets opinions of preschool teachers on inspection of classes. The aim of theoretical part is to define the inspection of classes as the part of kindergartens' self-evaluation. It explains the terminology as evaluation, too. The empirical part of the thesis describes the results of quantitative-orientated research using questionnaire as a method. The main aim …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Obstová, Michaela. Hospitace jako nástroj hodnocení učitele mateřské školy. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Preschool Teacher Training / Preschool Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Profesní rozvoj budoucích učitelů prostřednictvím dramatické výchovy
Denisa Daňková -
Rozvoj profesních kompetencí učitele NŠ v Karlovarském kraji se zaměřením na rozvoj diagnostické kompetence
Miluše HORNÁKOVÁ -
Vzdělávání a profesní rozvoj učitelů 1. stupně základní školy s akcentem na aktuální požadavky
Tereza ŠANDEROVÁ -
Profesní rozvoj učitelky mateřské školy
Miroslava HRUBÁ -
Profesní rozvoj učitelů pohledem ředitelů mateřských škol
Barbora Adamicová -
Profesní rozvoj učitelů praktického vyučování a odborného výcviku
Marika Punčochářová Jurmanová -
PROFESNÍ ROZVOJ UČITELŮ STŘEDNÍCH ŠKOL
Veronika BAŤKOVÁ -
Hospitace ředitelky u učitelky v mateřské škole
Petra JELÍNKOVÁ