Karolína Dostálová

Diplomová práce

Analýza image značky bankovní společnosti

Brand Image Analysis of a Bank Company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou image bankovní značky Sberbank. Cílem diplomové práce bylo pomocí analýzy zkoumaných dat definovat, jaká je image značky Sberbank CZ, a.s., tj., jak je tato značka vnímána spotřebiteli na českém bankovním trhu, jaké mají o této značce povědomí a které faktory jsou při výběru banky pro spotřebitele důležité. Vyhodnocení probíhalo na základě dotazníkového šetření …více
Abstract:
This diploma thesis is mainly focused on the brand Image analysis of Bank Company Sberbank CZ, a.s. The aim of the diploma thesis was to define the image of the brand Sberbank CZ, a.s., specifically consumers bran perception in the Czech banking market, brand awareness and important factors for choosing a bank. The research was carried out using a questionnaire survey. The research sample was composed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2021
  • Vedoucí: Ivan Šotkovský
  • Oponent: Roman Kozel

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod