Veronika Voroňáková

Master's thesis

Marketing osob

Celebrity marketing
Abstract:
Cílem diplomové práce je identifikace faktorů úspěchu na trhu celebrit prvního desetiletí 21. století a formulace doporučení pro Českou republiku na období následujících pěti až deseti let. Předmětem práce je ověřit platnost hypotéz: 1. V období 2006-2011 se zařadil excentrismus mezi faktory úspěchu v zábavním průmyslu., 2. Za období let 2006-2011 se zvýšila míra sexuální tolerance., 3. Existuje přímá …more
Abstract:
The target of Master's Thesis is to identify factors of success in celebrity market in the first decade of the 21st century and to formulate recommendations for the Czech Republic for the next 5 to 10 years. The subject of the thesis is to verify applicability of hypothesis: 1. Eccentricity became a factor of success in entertainment industry from 2006 till 2011., 2. Sexual tolerance increased from …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 2. 2012
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Václav Stříteský

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29729