Realizace závěrečného slovního hodnocení na prvním stupni základních škol v České republice – Bc. Tereza Loučková
Bc. Tereza Loučková
Bakalářská práce
Realizace závěrečného slovního hodnocení na prvním stupni základních škol v České republice
The realization of final verbal assessment in primary schools in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je prozkoumat a popsat realizaci závěrečného slovního hodnocení na základě rozboru materiálu z prvního stupně vybraných základních škol v České republice. Teoretická část práce přináší ucelené informace zásadní pro porozumění kontextu realizace závěrečného slovního hodnocení v České republice. Výzkum, popsaný v empirické části, odpovídá na následující hlavní výzkumnou otázku …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to examine and describe the realization of the final verbal assessment based on the analysis of material from selected primary schools in the Czech Republic. The theoretical part of the thesis provides comprehensive information essential for understanding the context of the realization of the final verbal assessment in the Czech Republic. The research data, described …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uv1qh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Formative Evaluation als Evaluationsinstrument im DaF-Unterricht an ausgewählten Schulen in der Region Ústí nad Labem
Lenka TRENTMANN -
Comparison of formative and summative assessment in language testing
Nela NEDUCHALOVÁ -
Reakce učitelů, žáků a rodičů na změnu závěrečného hodnocení na vybrané základní škole – případová studie
Jitka Šufajzlová -
Reakce žáků, rodičů a učitelů ve vybrané škole na změnu závěrečného hodnocení
Michaela Tomková -
Bezpečnost a ochrana zdraví při práci se zaměřením na pracovní úrazy na základních školách
Petra Peschelová -
Komparace hodnocení žáků na české základní škole a na britské základní škole.
Tereza PRÁGLOVÁ -
Formative Assessment in English Lessons in Practice - Benefits and caveats of formative assessment implementation
Lucie Novotná -
Formative assessment and job satisfaction: teachers' perspective
Oldřiška Buchanan