Realizace závěrečného slovního hodnocení na prvním stupni základních škol v České republice – Bc. Tereza Loučková
Bc. Tereza Loučková
Bachelor's thesis
Realizace závěrečného slovního hodnocení na prvním stupni základních škol v České republice
The realization of final verbal assessment in primary schools in the Czech Republic
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je prozkoumat a popsat realizaci závěrečného slovního hodnocení na základě rozboru materiálu z prvního stupně vybraných základních škol v České republice. Teoretická část práce přináší ucelené informace zásadní pro porozumění kontextu realizace závěrečného slovního hodnocení v České republice. Výzkum, popsaný v empirické části, odpovídá na následující hlavní výzkumnou otázku …moreAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to examine and describe the realization of the final verbal assessment based on the analysis of material from selected primary schools in the Czech Republic. The theoretical part of the thesis provides comprehensive information essential for understanding the context of the realization of the final verbal assessment in the Czech Republic. The research data, described …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/uv1qh/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2021
- Supervisor: Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LOUČKOVÁ, Tereza. \textit{Realizace závěrečného slovního hodnocení na prvním stupni základních škol v České republice}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2021. Available from: https://theses.cz/id/zjip81/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Education / Education
Theses on a related topic
-
Formative Evaluation als Evaluationsinstrument im DaF-Unterricht an ausgewählten Schulen in der Region Ústí nad Labem
Lenka TRENTMANN -
Comparison of formative and summative assessment in language testing
Nela NEDUCHALOVÁ -
Reakce učitelů, žáků a rodičů na změnu závěrečného hodnocení na vybrané základní škole – případová studie
Jitka Šufajzlová -
Reakce žáků, rodičů a učitelů ve vybrané škole na změnu závěrečného hodnocení
Michaela Tomková -
Bezpečnost a ochrana zdraví při práci se zaměřením na pracovní úrazy na základních školách
Petra Peschelová -
Komparace hodnocení žáků na české základní škole a na britské základní škole.
Tereza PRÁGLOVÁ -
Formative Assessment in English Lessons in Practice - Benefits and caveats of formative assessment implementation
Lucie Novotná -
Formative assessment and job satisfaction: teachers' perspective
Oldřiška Buchanan