Sociální sítě jako marketingový nástroj – Michal Kouřimský
Michal Kouřimský
Bakalářská práce
Sociální sítě jako marketingový nástroj
Social networks as a marketing tool
Anotace:
Sociální sítě představují v dnešní době neodmyslitelnou součást online marketingu jakékoliv společnosti. Tato bakalářská práce se zabývá tou nejpopulárnější z nich, tedy Facebookem. Práce je pojata jako velmi zjednodušený manuál pro uživatele, kteří chtějí začít smysluplně využívat svůj firemní profil, ale neví, jaké prvky je možné na Facebooku vytvářet a jak. V teoretické části jsou ukázány vybrané …víceAbstract:
Social media has become an essential part of online marketing for any company in today's world. This bachelor thesis focuses on the most popular social network, Facebook. The thesis provides a simplified manual for users who want to effectively utilize their company profile on Facebook but are unaware of the available elements and how to create them. The theoretical section presents selected Facebook …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89495
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
- Vedoucí: Jana Syrovátková
- Oponent: Petr Větrovský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89495
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Advertisement - the Phenomen of Marketing Communication
Narmin Hanifayeva -
Advertisement-new phenomenon of communication
Kanan Baghirov -
Sociální sítě a jejich využití v českém hotelnictví
Martin Klaus -
Sociální sítě: geneze, síla komunit a jejich využití v marketingové praxi
Lenka Studničková -
E-business a sociální sítě. Jejich využití v podpoře prodeje
Petr Hlaváč -
Analýza reklam na sociální síti na trhu s potřebami pro domácí zvířata
Denisa Vidová -
Vzestup a úpadek sociální sítě Facebook a jeho využití v marketingu
Jan Šplíchal -
Efektivita Facebook reklamy ve sportovním klubu
Petr ZACH