PhDr. Ondřej Štaud, Ph.D.
Doctoral thesis
Sportovní hvězdy, ikony a hrdinové
Sport stars, icons and heroes
Abstract:
Práce se zabývá problematikou hrdinství a obecnými kategoriemi lidské velkoleposti a slávy, které jsou prezentovány jak na světě sportu, tak i mimo něj. V první, rozsáhlejší teoreticko-analytické, jsou vymezeny tři základní úkoly – popsat vývoje lidského hrdinství a popsat proměny kategorií lidské velkoleposti, určit, zdali se dá ztotožňovat klasické a sportovní hrdinství a na časové ose určit a popsat …moreAbstract:
The work deals with the heroism and the general categories of human greatness and glory, which are presented to the world of sport and beyond it. All is divided into two parts. In the first larger theoretical-analytic is defining three basic tasks - to describe the development of human heroism and describe transformations categories of human greatness, to determine whether we can identify classic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 9. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/mzm59/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 12. 2014
- Supervisor: prof. PhDr. Aleš Sekot, CSc.
- Reader: prof. PhDr. Michal Charvát, CSc., prof. PhDr. Josef Oborný, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesDoctoral programme / field:
Kinanthropology (4-years) / Kinanthropology
Theses on a related topic
-
To tajemství bylo v jeho očích: Eduard Cupák - zrození queer ikony v československé kinematografii 50. let
Jan Bodnár -
Interaktivní ikony pro mobilní aplikaci inteligentní domácnost
Tomáš Mlynarič -
Ikony české graffiti scény a jejich současná tvorba v jiných uměleckých odvětvích
Tobiáš Grolich -
Truchlení za národní ikony jako rituál společenské soudržnosti (případová studie)
Zuzana Plíšková -
VÝKLAD IKONY PROMĚNĚNÍ OD THEOFANA ŘEKA
Lenka FÍLOVÁ -
Marketingová komunikace značky Louis Vuitton, cesta ke statusu ikony
Lucie Pašková -
Filmové ikony 50. a 60. let
Leona Smržová -
Subjektivní pozorování pěvecké techniky za vlastní dosavadní vývoj s přihlédnutím na pěvecké ikony zabývající se jí
Magdaléna Malá