Bc. Barbora Vodičková

Diplomová práce

Role hratelné postavy v konstrukci vyprávění současných RPG

The role of playable character in the framework of narrative of contemporary RPGs
Anotace:
Předkládaná práce se zabývá hratelnými charaktery současných počítačových akčních RPG z hlediska jejich role v konstrukci vyprávění těchto her. Vycházeli jsme z předpokladu, že hratelný charakter je hlavním aktérem celého vyprávění, jehož jednotlivé akce v herním světě posunují naraci hry dál určitým směrem a aktualizují tak konkrétní příběhovou variantu, kterou umožnil herní systém. Naším cílem bylo …více
Abstract:
The submitted diploma thesis deals with playable characters of contemporary computer action RPGs in regard to their roles in narrative framework of those games. It was based on the assumption that playable character is the main actor of the whole narration, whose each individual action in the game world develops the narration of game in specific way and updates certain version of story, which is enabled …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 1. 2014
  • Vedoucí: prof. PhDr. Jiří Pavelka, CSc.
  • Oponent: Mgr. Tomáš Bártek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sociálních studií

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika