Bc. Kateřina Tučková

Bakalářská práce

Smyslový marketing v neuromarketingu

Sensory Marketing in Neuromarketing
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na „smyslový marketing v neuromarketingu“. Teoretická část se zabývá neuromarketingem, metodami neuromarketingu, jednotlivými smysly, nákupním chováním spotřebitele a psychickými procesy spotřebitele. Podrobněji se věnuje jednotlivým smyslům a také jejich využitím v marketingu. V praktické části je proveden vlastní neuromarketingový průzkum, který je uskutečněn za …více
Abstract:
The main object of this thesis is „sensory marketing in neuromarketing“. The theoretical part focuses on neuromarketing, neuromarketing methods, the various senses, consumer shopping behaviour and customer mental processes. The work provides an analysis of the individual senses and their use in marketing. In the practical part, a neuromarketing survey is made. It is carried out using the methods of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace