Bc. Kateřina Tučková

Bachelor's thesis

Smyslový marketing v neuromarketingu

Sensory Marketing in Neuromarketing
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na „smyslový marketing v neuromarketingu“. Teoretická část se zabývá neuromarketingem, metodami neuromarketingu, jednotlivými smysly, nákupním chováním spotřebitele a psychickými procesy spotřebitele. Podrobněji se věnuje jednotlivým smyslům a také jejich využitím v marketingu. V praktické části je proveden vlastní neuromarketingový průzkum, který je uskutečněn za …more
Abstract:
The main object of this thesis is „sensory marketing in neuromarketing“. The theoretical part focuses on neuromarketing, neuromarketing methods, the various senses, consumer shopping behaviour and customer mental processes. The work provides an analysis of the individual senses and their use in marketing. In the practical part, a neuromarketing survey is made. It is carried out using the methods of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2017
  • Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication

Theses on a related topic