E-shop prodejny chovatelských potřeb – Bc. Karin Glacová
Bc. Karin Glacová
Bakalářská práce
E-shop prodejny chovatelských potřeb
E-shop for pet shop
Anotace:
Cílem bakalářské práce je návrh e-shopu pro vybranou firmu včetně ověření jeho implementace. Konkrétně jde o návrh pro firmu Hobby chov z Českého Těšína, která se zabývá prodejem chovatelských potřeb. Teoretická část práce je zaměřena na monitorování aktuálních požadavků týkajících se fungování e-shopu a stanovených preferencí pro přijatou strategii za účelem založení nového internetového obchodu …víceAbstract:
The aim of this work is to design an e-shop for a company, including verification of its implementation. Specifically, it is a proposal for the company Hobby chov from Český Těšín, which deals with the sale of breeding needs. The theoretical part of the work is focused on monitoring the current requirements concerning the functioning of the e-shop and the set preferences for the adopted strategy in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/vqvwt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Milena Janáková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Radim Dolák, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika
Práce na příbuzné téma
-
Rodinný dům s prodejnou chovatelských potřeb
Lenka Meliš -
Rodinný dům s prodejnou zvířat a chovatelských potřeb
Nikola Mašová -
Analýza chování zákazníků na trhu chovatelských potřeb
Ivana Adámková -
Analýza konkurence na trhu chovatelských potřeb
Ivana Adámková -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Elizaveta Zigulia -
PR Strategies for Company Reputation and Crisis Communication.
Riad Lemberanskiy -
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Súčasné trendy v propagácii divadiel vo svete a ich aplikácia na bratislavskú divadelnú scénu s prihliadnutím na jej stav a vývoj
Uršula Mináriková